Verzenden

Voor een thuislevering wordt een standaard verzendkost aangerekend van €7,50. Bij bestellingen vanaf €60,00 is de thuislevering gratis

Pakketten worden na verzending binnen de 2 à 3 werkdagen bezorgd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de bezorgdiensten.

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop of is het stuk? Geen probleem, we lossen het voor je op.. Retourneren kan op twee manieren:

In onze winkel
Je kan je bestelling retourneren in een van onze winkels binnen de herroepingstermijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van je artikelen. Je hoeft de retour hiervoor niet eerst aan te melden bij onze klantendienst.

Breng de items die je wil retourneren naar onze winkel, samen met het (digitale) aankoopbewijs.
Kan je de e-mail met je orderbevestiging niet meer vinden? Log dan in op onze webshop met je e-mailadres en wachtwoord. In je account kan je een overzicht terugvinden met al je bestelling.

De geretourneerde artikelen gaan naar ons centraal magazijn waar ze gecontroleerd worden. Nadien vindt de terugbetaling plaats.

In een verzendpunt
Meld je retour aan bij onze klantendienst via webshop@dhondt.be. We nemen snel contact met je op om de retournering voor je te regelen.
Verpak de te retourneren producten stevig en verzend ze naar ons centraal magazijn. Gebruik hiervoor een traceerbare verzendmethode en houd het betaalbewijs goed bij. Wanneer je retour bij ons toekomt worden de goederen gecontroleerd en betalen we het aankoopbedrag terug.

Ruilen?
Tevreden over het product, maar wil je graag een andere kleur? Of is de snijplank die je bestelde toch een maatje te klein? Je bestelling ruilen kan je in onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om items te ruilen via pakketpost. Dan moet je je items eerst retourneren waarna je het aankoopbedrag teruggestort krijg.

Schade?
Heb je een beschadigd of gebroken product ontvangen? Neem dan contact op met webshop@dhondt.be

De kleine lettertjes:
1. Retourneer het product het liefst in de originele staat en verpakking. Is het product toch te veel gebruikt of ontbreken er onderdelen? We bekijken de staat van het teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan de waardevermindering.
2. Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden, zoals voedingswaren, ingewisselde tegoedbonnen en cadeaubonnen, speciaal voor jou gemaakte of bestelde items, (installatie)diensten, advies en verzendkosten.
3. De retourkosten worden betaald door de verzender. We kunnen voor jou een verzendlabel aanmaken, maar verrekenen de kost bij de terugbetaling.
4. De optie om items te retourneren door ze naar een afhaalpunt te brengen is enkel mogelijk voor online aankopen.

Winkelmandje
Winkels & Openingstijden

Dhondt Brugge

Torhoutsesteenweg 100
8200 Brugge

ma - za : 10:00 - 18:00
zo : Gesloten
+32 50 40 00 10
Meer Informatie

Dhondt Sint-Martens-Latem

Kortrijksesteenweg 115
9830 Sint-Martens-Latem

ma - za : 10:00 - 18:00
zo : Gesloten
+32 92 80 01 91
Meer Informatie

Dhondt Roeselare

De Munt 44
8800 Roeselare

ma - za : 10:00 - 18:00
zo : Gesloten
+32 51 22 76 92
Meer Informatie

Klantenservice

Vragen over een van onze producten of over je bestelling?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot zaterdag van 10:00 tot 18:00 op +32 (0)50 40 00 13.

Springen je vragen soms op onverwachte momenten de kop op, dag én nacht? Mail ons dan via info@dhondt.be of stuur ons een whatsapp'je op +32 (0) 467 09 75 88.

Favorieten
Het winkelmandje bevat momenteel geen producten.
Mijn account
2
Aanmelden

Welkom terug! Log hier in op jouw account.

*
*
OF
1
Maak een nieuw account
1

Registreer je en geniet van 5% loyaltykorting. Zo krijg je 5% van je aankoopsom in mindering bij je volgende aankoop. Lees hier de FAQ.