- Aanstekers & branders
- Citruspersen
- Garneer- & uitsteekvormen
- Groentesnijders
- Ijsscheppen & -vormen
- Keukengerei overige
- Keukenthermometers
- Kloppers & gardes
- Knoflookpersen
- Maatbekers & -cups
- Mengkommen
- Notenkrakers
- Openers
- Pureestampers
- Raspen, schillen & snijden
- Spatelhouders
- Spatels, lepels, tangen & kwasten
- Timers
- Vergieten
- Weegschalen
- Zeven & trechters
- Pastamakers & -accessoires
- Airfryers
- Blenders
- Broodroosters
- Espressomachines
- Foodprocessors
- Frisdrankmakers
- Fun cooking
- Multicookers
- Grills
- Keukenapparatuur overige
- Keukenrobots
- Koffiemolens
- Koffiezetapparaten
- Melkopschuimers
- Mixers
- Pastamakers
- Sapcentrifuges & citruspersen
- Snijmachines
- Theemakers
- Vacuummachines
- Waterkokers
- Wafelijzers
F.A.Q.
Klantenservice
Hoor je graag een stem aan de andere kant van de lijn. Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op +32 50 40 00 13 op volgende tijdstippen: van maandag tot vrijdag van 08u tot 16u (gesloten op feestdagen).
Springen je vragen soms op onverwachte momenten de kop op, dag én nacht? Mail ons dan via webshop@dhondt.be, stuur ons een whatsapp’je op +32 467 09 75 88 of zend ons een bericht via Facebook. We helpen je zo snel mogelijk.

F.A.Q.
Jouw merk in onze winkels?
We kijken steeds uit naar nieuwe, fantastische kook- en interieurspullen. Vind je dat jouw merk of product een plaats in onze winkel verdient? Stuur je aanvraag naar aankoop@dhondt.be.
Ben je (interieur)architect of wil je grote volumes aankopen?
Wil je met de producten van Dhondt hét verschil maken? Ons ruim aanbod aan artikelen, stijlen en merken zijn slechts enkele van onze troeven. We helpen je graag met het zoeken naar de perfecte items, budget en timing in het oog houdend. Neem contact met ons op via projecten@dhondt.be.
Wil je producten uitlenen?
Ben je (freelance) stylist, redacteur, fotograaf of blogger en wil je graag enkele van onze producten gebruiken voor een opdracht? Laat ons weten voor welke productie en welke producten je graag wil uitlenen (en wanneer je ze komt terugbrengen) naar marketing@dhondt.be.
Werken bij Dhondt?
Heb je een passie voor koken, tafelen en interieur? Wil je werken in een groeiend, inspirerend, dynamisch bedrijf? Wil je deel uitmaken van een hecht, enthousiast team? 3x JA? Bekijk onze vacatures op onze website of stuur een spontane sollicitatiebrief naar jobs@dhondt.be.
Klachten?
Wij dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wanneer je klachten hebt horen we dat dus graag. Laat het ons weten via info@dhondt.be. Vermeld indien van toepassing het klantnummer met bestel- of factuurnummer. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.
We streven ernaar je zo snel mogelijk te helpen. Doorgaans worden berichten binnen de 48u (weekdagen) beantwoord. Bij feestdagen of (verlengde) weekends kan het wat langer duren. Bedankt voor het begrip.
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://becom.digital/nl/consumers-complaints/of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel, info@becom.digital.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwaliceerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.