Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop of is het stuk? Geen probleem, we lossen het voor je op.. Retourneren kan op twee manieren:

In onze winkel
Je kan je bestelling retourneren in een van onze winkels binnen de herroepingstermijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van je artikelen. Je hoeft de retour hiervoor niet eerst aan te melden bij onze klantendienst.

Breng de items die je wil retourneren naar onze winkel, samen met het (digitale) aankoopbewijs.
Kan je de e-mail met je orderbevestiging niet meer vinden? Log dan in op onze webshop met je e-mailadres en wachtwoord. In je account kan je een overzicht terugvinden met al je bestelling.

De geretourneerde artikelen gaan naar ons centraal magazijn waar ze gecontroleerd worden. Nadien vindt de terugbetaling plaats.

In een verzendpunt
Meld je retour aan bij onze klantendienst via webshop@dhondt.be. We nemen snel contact met je op om de retournering voor je te regelen.
Verpak de te retourneren producten stevig en verzend ze naar ons centraal magazijn. Gebruik hiervoor een traceerbare verzendmethode en houd het betaalbewijs goed bij. Wanneer je retour bij ons toekomt worden de goederen gecontroleerd en betalen we het aankoopbedrag terug.


Ruilen?
Tevreden over het product, maar wil je graag een andere kleur? Of is de snijplank die je bestelde toch een maatje te klein? Je bestelling ruilen kan je in onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om items te ruilen via pakketpost. Dan moet je je items eerst retourneren waarna je het aankoopbedrag teruggestort krijg.


Schade?
Heb je een beschadigd of gebroken product ontvangen? Neem dan contact op met webshop@dhondt.be



De kleine lettertjes:
1. Retourneer het product het liefst in de originele staat en verpakking. Is het product toch te veel gebruikt of ontbreken er onderdelen? We bekijken de staat van het teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan de waardevermindering.
2. Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden, zoals voedingswaren, ingewisselde tegoedbonnen en cadeaubonnen, speciaal voor jou gemaakte of bestelde items, (installatie)diensten, advies en verzendkosten.
3. De retourkosten worden betaald door de verzender. We kunnen voor jou een verzendlabel aanmaken, maar verrekenen de kost bij de terugbetaling.
4. De optie om items te retourneren door ze naar een afhaalpunt te brengen is enkel mogelijk voor online aankopen.

Mijn account
Aanmelden
Welkom terug! Log hier in op jouw account
OF
Maak een nieuw account
Maak je account aan en blijf op de hoogte van acties en kortingen.